Vam lleguir  

lunes, 3 de noviembre de 2008

"Digues que m'estimes encara que sigui mentida"
Montserrat Roig
Edicions 62.

Es el resultat d'apunts, potser contradictoris, potser ambigus, que l'autora ha anat redactant en llibretes disperses al llarg dels anys en què ha anat publicant novel.les i narracions. Ella mateixa ens diu "En aquest llibre que teniu a les mans, no hi he pretès ser doctoral, ni erudita, ni crítica literària. El meu bagatge literari es confús, desordenat. Però jo em considero una lectora indisciplinada encara que feliç. La vida i els llibres m'han acompanyat mentre intentava d'apendre l'ofici d'escriure. Si m'obliguessin a posar en unes balances la vida i els llibres, no sé pas què hi pesaria més. Però tant la vida, com els llibres, com la ciutat on vaig néixer, s'han anat transformant en les meves pàtries. Primer t'ho trobes, després ho esculls. Aquest llibre, doncs és un recorregut personal per aquestes pàtries: les lectures, l'aprenentatge de viure i Barcelona, la real i la imaginada, s'hi barregen.".

AddThis Social Bookmark Button


1 comentarios: to “ Vam lleguir

  • laberint
    7 de noviembre de 2008, 14:01  

    Un libro de apuntes que amenazaba con sor un poco "tocho", nada mas lejos de la realidad, estan bien plasmados, uno da entrada al siguiente, cas, casi siguiendo el hilo de las preguntas que van provocando.
    Aconsejo que se lea "El temps de las sireres".

Design by Blogger Buster> | Distributed by Blogging Tips